راد رولیک Radrolik

تولید و فروش انواع رولیک و پایه رولیک - فروشنده انحصاری تسمه نوار نقاله

تولید و فروش انواع رولیک و پایه رولیک - فروشنده انحصاری تسمه نوار نقاله

رولیک پرسی

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ب.ظ

رولیک 1

 

رولیک پرسی                                                             

رولیک پرسی یکی از انواع مختلف رولیکهای تولید شده در بازار می باشند که جز اصلی نوار نقاله ها نیز به حساب می آیند. ااین محصول دارای کاربردی وسیع در صنایع می باشد و طرفداران زیادی نیز دارد و از مهمترین مزایای آن می توان به دارا بودن قیمت پایین و کاربرد آسان آن اشاره کرد.

تولید انواع رولیک پرسی :

این محصول یکی از انواع مختلف رولیکهای تولید شده در بازار می باشند که جز اصلی نوار نقاله ها نیز به حساب می آیند. در واقع تمامی سیستم ها و دستگاه های صنعتی اگر نیاز به حرکت و جابجایی مواد داشته باشند یکی از قطعات پرکاربرد و مورد استفاده در آن ها مطمئنا رولیکها خواهند بود. موارد استفاده از رولیکها بسیار زیاد بوده و از مهمترین موارد آن می توان به جابجایی سنگ های معدنی در معادن، صنایع مربوط به بسته بندی مواد، خطوط انتقال نیرو و … اشاره کرد. در ادامه مقاله قصد داریم انواع مختصری از رولیکهای مورد استفاده در صنایع را توضیح دهیم و هدف اصلی مقاله در مورد این محصول  و کاربردهای آن می باشد.

 

 

 

 

 

http://radrolik.ir/:منبع

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۱
Radrolik

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی