راد رولیک Radrolik

تولید و فروش انواع رولیک و پایه رولیک - فروشنده انحصاری تسمه نوار نقاله

تولید و فروش انواع رولیک و پایه رولیک - فروشنده انحصاری تسمه نوار نقاله

خدمات رولیک صنعتی

شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۱۳ ب.ظ

غلتک کانوایر

 

 

 

 

 

 

 

 

غلتک کانوایرها بخشی مهم و کاربردی از نوارنقاله ها را شامل می شوند که تنوع زیادی از لحاظ قیمتی ، کیفیتی ، کاربرد، اندازه و … دارند. در برآورد هزینه ای که برای ساخت کلی یک دستگاه درنظر گرفته می شود، حدودا 35 درصد کل هزینه را غلتک کانوایرها تشکیل می دهند. حدودا بیش از 70 درصد مقاومت دستگاه را غلتک کانوایر ها برعهده دارند که به همین دلیل جنس موادی که برای ساخت آن ها به کار می رود بسیار حائز اهمیت می باشد.

در واقع به عبارتی دیگر غلتک کانوایر ها برای حمایت از تسمه نقاله و نیز مواد حمل شونده برروی آن ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه غلتک ها جزء کوچکی از یک سیستم نوارنقاله ای هستند و ساختار پیچیده ای ندارند اما ساخت غلتک کانوایر با کیفیت بسیار عالی کار آسانی نمی باشد.  لازم به ذکر است که بین تسمه و غلتک های کانوایر اصطکاک زیادی وجود دارد که این کار باعث کاهش طول عمر هم تسمه و هم غلتک می شود و در نتیجه جنس غلتکی که برای کانوایر استفاده می شود بسیار مهم است.

معمولا جنس بدنه فلزی غلتک کانوایر از فولاد معمولی ST37 ساخته میشود. در غلتک های کانوایر سایز بزرگ بهتر است. یکی از موادری که موجب افزایش عمر مفید و کاهش استهلاک تسمه می گردد، انتخاب صحیح نوع غلتک کانوایر در خطوط انتقال مواد فله است. اندازه قطر غلتک های کانوایر محدودیتی ندارد و از سایز 2 اینچ تا 50 اینچ قابل ساخت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۶
فرزانه قدس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی