راد رولیک Radrolik

تولید و فروش انواع رولیک و پایه رولیک - فروشنده انحصاری تسمه نوار نقاله

تولید و فروش انواع رولیک و پایه رولیک - فروشنده انحصاری تسمه نوار نقاله

درام

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۵۴ ب.ظ

ساخت انواع درام

      درام نوار نقاله یا غلطک نوار نقاله یا پولی نوار نقاله ، جزء جدایی ناپذیر در ساختمان توار نقاله ها می باشد که وظیفه به حرکت درآوردن تسمه نقاله را دارند را بر روی رولیک ها که موجب انتقال بار موجود روی تسمه نقاله می باشد می گردد.

درام نوار نقاله یا غلطک نوار نقاله یا پولی نوار نقاله از لحاظ ساختار به دو دسته تقسیم می شود که عبارتست از : درام نوار نقاله با شافت جوشی و درام نوار نقاله با شافت تعویضی که در درامهای نوار نقاله نوع جوشی ، شفت به درام یا پولی جوش می شود و در درامهای نوار نقاله تعویضی ، شفت به درام توسط قطعات استاندارد قفل کننده متصل می شود و که در صورت نیاز به تعویض شفت درام یا پولی درام به راحتی و در سریعترین زمان ممکن دمونتاژ می گردد.

یکی از موادری که موجب افزایش عمر مفید و کاهش استهلاک تسمه نوار نقاله میگردد؛ انتخاب صحیح نوع درام در خطوط انتقال مواد فله است. اندازه قطر درام ها محدودیتی ندارد و از سایز 2 اینچ تا 50 اینچ قابل ساخت است.

 

درام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۵
Radrolik

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی